Mites tässä nyt näin kävi?

Noh, oon miettiny politiikkaa jo pitempään, kolmisen vuotta olen Herralle puhunut, että teoriassa kiinnostaa, mutta VAIN jos sinä olet mukana. En oo saanut asiasta vihreää valoa vaikka olen aktiivisesti odottanut kolmisen vuotta. No en ole saanut kyllä punaistakaan valoa. Meinasin sitten että katellaan ja tehdään Youtubeen ehkä vähän enemmän sellaista jossa kerron oman näkemykseni yhteiskunnan tilanteesta. Kysyin jo työpaikkaa Alfa-TV:ltä. Kahden päivän päästä Alfta-TV meni konkkaan. Mua nauratti, että tää oli ainakin punainen valo.

Sitten Diana näki ilmestyksen mulle missä on Päivi Räsänen ikäänkuin uutisessa jossa menee uutisnauha ja se liittyi muhun. No mä puhuin asiasta Heinosen Jounille ohimennen, Jouni antaa numeron, mä soitan Päiville. Päivi soittaa takaisin, on iki ilahtunut. Samalla laitoin CV:n Sari Essayahille, aattelin että jos jotain töitä esim viestinnässä olis mulle, kun Mokialla loppuu projekti ja hommat maaliskuun loppuun. 

Päivin puhelusta 15 min Hämeen piirin pj. soittaa ja pyytää, että täällä on kaikki valmista, että lähdetkö ehdokkaaksi, oli jutellut Essayahin kanssa. Sanoi, että olivat puhuneet musta puolueessa. (Siis vaikka en ole sanallakaan ilmaissut sinne suuntaan halukkuuttani! Hän sanoi totesi, että tämä  on aivan rukousvastaus.)

Sitten me rukoiltiin Dianan kanssa lisää ja otettiin ehtoollista. Pyysin muutamia luottoystäviä rukoilemaan. Asia vahvistui mielestäni aika selkeästi, en kertonut heille mistä on kyse. Eräskin pariskunta vastasi: "Täältä kaks." Kysyin, että mitäkö? "Ääntä jos vaaleihin meinaat mennä." Kysyin, että ootko sä jutellut Jounin kanssa?! "En ole tietoinen asiasta, se oli ensimmäinen asia mitä vaimo sanoi".

Sama fiilis kun BB:n suhteen silloin. Jotenkin tietää ja kokee että täytyy, mutta samalla on semmonen fiilis, että onks pakko - vaikka haluaakin. Ainakin kaikki vaalityö tuntuu kyllä savotalta, mutta jätetään sekin Herran haltuun.

Vastasin tiistaina aamulla, että suostun. Sitten eilen keskiviikkona klo 17 tuli ilmotus että puoluekokous asetti mut ehdokkaaksi. Niin että tää kaikki tuli vähän yllättäin, mutta katsotaan mitäs jännää tästä seuraa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Näkymät vuoteen 2024

Kristitty ja masturbaatio?

Suomen sydän on rikki.